قیمت فروش عمده فلش 64 گیگ SanDisk Cruzer Force

فلش مموری  SanDisk Cruzer Force 64GB

FLASH MEMORY SANDISK  FORCE 64GB

حافظه‌های فلش CZ71 که شرکت ساندیسک (SanDisk) آنها را با نام Cruzer Force sandisk می‌شناسد، از بدنه‌ای استیل و باکیفیت برخوردارند و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بالایی را در ظاهری بسیار شیک عرضه می‌کنند. سری Cruzer Force sandisk، کیفیت ساخت بدنه‌ی خوبی دارند و به‌راحتی و در شرایط سخت هم استقامت بالایی دارد.

این محصول موجود نیست

ناموجود

99,165,890
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

فلش مموری  SanDisk Cruzer Force 64GB

مرکزپخش مموری کارت حافظه و فلش مموری به صورت پخش عمده و فروش به قیمت همکاری

سان‌دیسک این حافظه‌های فلش را تا ظرفیت‌ 64 گیگابایت تولید کرده‌است تا بتوانید از آنها برای ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم خود استفاده کنید. با این حافظه‌ی فلش می‌توانید فایل‌های مهم و حیاتی تان از قبیل ویدیوهای HD، عکس‌های باکیفیت و موزیک‌های بدون افت را در کمال سادگی ذخیره کنید. می‌توانید Cruzer Force sandisk را به دسته‌ی کلیدتان اضافه کنید تا آن را همیشه همراه‌تان داشته باشید.
حافظه‌ی فلش Cruzer Force sandisk  به همراه یک نرم‌افزار امنیتی با نام SanDisk SecureAccess عرضه می‌شود. این نرم‌افزار یک پوشه‌ی حفاظت‌شده با پسورد را برایتان به‌وجود می‌آورد تا فایل‌های حساس خود را از دید عموم پنهان نگه دارید. نرم‌افزار یاد شده از یک سیستم رمزنگاری 128 بیتی AES (مخفف Advanced Encryption System) استفاده می‌کند و می‌توانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بخش عمومی حافظه‌تان را در اختیار دیگران بگذارید، در حالی که خیال‌تان از بابت اطلاعات شخصی و محرمانه‌تان راحت است و مطمین هستید که هیچ غریبه‌ای نمی‌تواند به اطلاعاتی که مخفی کرده‌اید دسترسی داشته‌باشد. sandisk blade cruser force

پخش عمده فلش مموری و رم میکرو اس دی

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری