نرم افزار Maya 2017 + collection گردو

Maya 2017 + Collection  گردو

طراحی و مدلسازی انیمیشنهای سه بعدی

نسخه کامل نسخه نرم افزار به همراه تمام متریال ها

موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 34 عدد باقیمانده است
10,270
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

 Maya 2017 + Collection   گردو

شماره مجوز مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد 051949-0107-16

یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این نرم افزار انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و... می‌شود. توانایی بالا در Rendering با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. 
مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حداقل می رساند . به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، (MEL (Maya Embedded Language و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است.
شایان ذکر است که تولید نسخه 32بیتی مایا متوقف شده است و از نسخه 2014 تنها به صورت 64‌بیتی عرضه می شود.
برخلاف مجموعه های موجود در بازار، نرم افزاری که توسط شرکت گردو  به شما عرضه شده است، شامل تمام متریال ها، Contentها و کتابخانه های نرم افزار ، بدون هیچگونه حذف و دخل و تصرفی می باشد و در هنگام نصب برنامه همراه آن نصب می‌گردد.
آموزش نصب و اکتیو کردن برنامه در داخل یک فایل PDF فارسی به صورت گام به گام و با عکسهای هر مرحله توضیح داده شده است.

+پخش عمده لوازم جانبی , وارد کننده لوازم جانبی , پخش لوازم جانبی , لوازم جانبی موبایل , واردات لوازم جانبی , پخش کلی لوازم جانبی , پخش لوازم جانبی , پخش لوازم موبایل , مرکز پخش لوازم جانبی , پخش لوازم جانبی گوشی موبایل ,

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری