نرم افزار Catia v5-6 R2017 Sp4 & Abaquse 2017

Catia v5-6 R2017 Sp4 & Abaquse 2017

نـرم افـزار طـراحـی و مـدل سـازی قـطـعـات صـنـعـتـی

دارای اتوران اختصاصی ، به همراه فیلم آموزشی نصب و فعال سازی

ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 2 عدد باقیمانده است
10,270
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

 نرم افزار Catia 2017 sp4 :

نرم افزار ( Computer Aided Three-dimensioanl Interacvtive Applicatin ) که به اختصار آن را با نام کتیا (CATIA) میشناسیم یک نرم افزار برای طراحی،مهندسی و ساخت از طریق کامپیوتر میباشد که توسط کمپانی Dassault Systemes طراحی و تولید شده است. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه های CAM و CAD مباشد. اگر تمایل به استفاده از این نرم افزار در زمینه CAE داشته باشید این نرم افزار در کنار نرم افزار آباکوس Abaquse که مکمل آن است کامل میگردد.

نرم افزار Abaquse 2017 :

نرم افزار های مهندسی اجزای محدود که مسائل مهندسی را بر مبنای روش های االمان محدود حل میکنند بیسار زیادند که یکی از آنها نرم افزار Abaquse بوده که نتایج بسیار خوبی جهت استفاده در اختیار کاربران قرار میدهد.

نرم افزار Abaquse یک نرم افزار المان محدود بوده که برای مهندسینی که در زمینه مکانیک شکست فعالیت میکنن قابلیت بالایی در زمینه کاری آنها دارد.

در دنیای صنعتی امروزهمزمان با پیشرفت تکنولوژی وتولید وسایل وقطعات پیچیده وحساس، لزوم استفاده از روشهای علمی مناسب برای کاهش هزینه وزمان و همچنین پاسخگوئی به مشکلات و نیازهای صنایع در این زمینه مطرح می­باشد. چرا که تنها با تکیه برتجربیات، نمی توان پاسخگوی طراحی وتولید مناسبی از محصولات پیچیده ودقیق بود.

 

 نرم افزار Catia 2017 sp4 :

معرفی برخی از ویژگی ههای نرم افزار کتیا ۲۰۱۷

ورژن جدید نرم افزار Catia R2017 sp4 نقش جدید همرا با تجربه پیشرفته تری برای کاربر و پر محتوا سازی عملکرد عمیق برای پلت فرم ۳DEXPERIENCE را فراهم میکند .

  • قدرت تصویری بالا

ورژن جدید نرم افزار کتیا شرایطی را فراهم کرده تا طراحان به راحتی بتوانند در محیطی جذاب و واقع گرایانه کار و طراحی کنند. با بهبود موتور رندگیری STELLAR  به منظور واقع گرایی شرایطی فراهم شده تا محیطی کاملا واقع بینانه و به وجود آمده و پیشرفت عمده ای در زمینه کیفیت و عملکرد تجسم در زمان واقعی اتفاق افتاده است که این امکان را به کاربر و یا طراح میدهد که طرح و پروژه خود را به زندگی واقعی منتقل نماید .

        رابط کاربری بسیار جذاب و بالا

در ورژن جدید نرم افزار Catia 2017 SP4  ویژگی جدیدی که قابل مشاهده بوده و بسیار تاثیر گذار است گسترش رابط کاربری برای طراح و کاربر میباشد . که کاربران و طراحان به راحتی میتوانند با استفاده ار ویجت ها و فریم های برنامه به راحتی میان پنجره ها و منوهای خود حرکت کنند و طرح های خود را مدیریت کنند.

قابلیت دیگری که در نرم افزار مشاهده مشود توانایی کارکردن با نرم افزار به صورت Offline  میباشد .

قابلتی برای طراحان و مهندسین

        واقعیت جذاب مجازی

تجربه همه جانبه کاربر در هر میزکار در کتیا با قابلیت HTC Vive Head Mounted Display و داده های اولیه بدون ناظر محقق می شود. که این مورد درک فضایی طراحی محصول برای تصمیم گیری سریع و دقیق تر طراحی را افزایش می دهد. واقعیت مجازی در کتیا برای همه با دستگاه ارزان قیمت HTC Vive محقق می شود.

        طراحی سه بعدی عکس ها

 برنامه CATIA Photo-to-Shape مدل های واقعی ۳D را از مجموعه ای از عکس های ۲ بعدی دیجیتالی ایجاد می کند. مدل هایی که از این طریق ایجاد می شوند را می توان دوباره بررسی و اصلاح کرد. بنابراین طراحان می توانند سریعتر مقایسه کنند و دوباره بسازند و یا اشیاء جدیدی از طرح موجود خلق کنند.

برای مهندسین

        طراحی در دنیای جدید ساخت

کسانی که تخصص ندارند، می توانند به طور خودکار قطعات مفهومی بهینه شده را با فشار یک دکمه تولید کنند. طراح می تواند مشخصات را تغییر دهد تا به سرعت مفاهیم متعدد را برای مقایسه ایجاد کند. حالا شما می توانید اشکال ارگانیک را که با استفاده از یک روش طراحی متعارف نمی توان تصور کرد ایجاد کنید در حالی که با توجه به مشخصات طراح و به طور چشمگیری وزن را کاهش می دهید. طراح این مورد را به استفاده از تولید مکرر یا فرآیندهای تولید سنتی ترجیح می دهد.

برای مهندسین سیستم

        کتابخانه های Modelica غنی شده

چهار کتابخانه جدید مدل، بر اساس استاندارد Modelica، به CATIA اضافه می شوند، ، با ارائه مجموعه ای جامع از کتابخانه ها، برای نمونه قطار برق الکتریکی، سیستم های خنک کننده و سیستم های تهویه مطبوع طراحی محصول بهبود یافته و زمان به بازار را تسریع می کنند

قابلیت های نرم افزار Catia 2017 :

  • طراحی قطعات
  • لوله کشی
  • مونتاژ قطعات
  • طراحی سطوح
  • نقشه کشی
  • شبیه‌سازی
  • ورق کاری
  • طراحی سازه
  • نقشه‌های ساخت
  • تهویه مطبوع
  • طراحی کارخانه
  • ایجاد روابط ریاضی
  • مدیریت کارخانجات
  • قالب سازی
  • ماشین کاری
  • برنامه نویسی
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری